julieeandersen.blogg.no

• Skrevet: 29.05.2015
  • Kl: 09:55

God morgen!

Jeg ble litt av en gladlaks p jobb i gr, nr jeg plutselig fikk beskjed om at min bedre halvdel hadde bestilt tur til Tyrkia til oss. Wuuhuu, jeg gleder meg s. Og det er ikke lenge til her, for vi reiser den 20 juni. Jeg har prvd lenge og finne en del reiser p forskjellige steder, men det ble ikke godkjent fra min samboer. S det resulterte i at turen gr tilbake til Tyrkia, i nrheten av der vi var i fjor. Hotellet ligger 25 meter unna stranden, og vi har all- inclusive med HAVUTSIKT!! Vi likte oss igrunn godt i Tyrkia, s jeg gleder meg veldig til og komme tilbake dit :-) Avslapping, sol, gode drinker, god mat, shopping - JEG GLEDER MEG!

Jeg blir ikke hjemme lenge, for nesten dagen etter vi har kommet hjem igjen, reiser jeg noen dager til Danmark med mami & co. Det var et sterkt nske fra meg, ettersom det er s lenge siden jeg har vrt i Danmark, og Danmark er mitt hjem nummer to. Jeg gleder meg til mte familien min igjen. Jeg elsker Danmark! N kjenner jeg at jeg virkelig gleder meg til ferie. Uken i Tyrkia er forelpig kun den uken jeg og Ketil fr sammen, s den skal nytes. Ketil og svigerfar skal vre flinke med forsetelsen av pusse opp hytta, s jeg er veldig spent p det. Mye glede seg til i sommer.Uke 24 har jeg ogs helt ferie, s den uken skal utnyttes ogs :-) Da skal jeg farte litt rundt.

Her er noen bilder fra Tyrkia;

• Skrevet: 29.05.2015
  • Kl: 09:55

OSS TO

• Kl: 17:22

Hei p dere! :-)

Snart hjemmereise p meg og Ketil. Og akkurat n, s gleder jeg meg litt. Selv om det aldri feil med sol og sommer. P mandag starter hverdagen for fult igjen, og jeg blir faktisk student. Det skal bli spennende.

De to siste dagene har vi vrt p Pekcan i Oba. Det er en restaurant vi var veldig fornyd med. Maten, drinkene og servicen var utrolig bra. Virkelig en anbefaling fra meg. Veldig god stemning var det der ogs, hver eneste dag.

• Kl: 17:22

SISTE DAGEN

• Kl: 09:23

God morgen!

Siste dagen i vakre paradise. Vi satt litt lenger i gr p restauranten siden det var den siste kvelden vr. Vi reiser nemlig hjem i kveld, veldig sent igrunn og. S vi skal omtrent fly hele natten. Det positive er at vi fr en hel dag her og en dag i morgen hjemme. N skal bassenge ved hotellet utforsket litt, for vi har jo ikke hele dagen i dag. Vi har vrt p stranden hver dag hele uken, men siden vi ikke har hele dagen tenker vi det er like gjerne greit. Vi rekker spise middag i kveld ogs, fr vi reiser. nsker dere alle en herlig da :-)

• Kl: 09:23

PINK & BLACK

• Skrevet: 08.08.2014
  • Kl: 18:18

Hei fininger!

En liten oppdatering fra meg fr jeg og min kjre skal ta turen til Oba i dag ogs, vi tenkte vi skulle p samme restauranten som i gr. Der hadde vi det skikkelig fint, med et fantastisk personale. Det var ganske s livlig der og, s jeg danset som bare det. Min bedrehalvdel derimot, ser heller p ;-) Vi spiste plankebiff, og det var helt nydelig! Vi satte der en del timer og koste oss skikkelig, fr vi tok taxi til "partyygata". Der var det mildt sagt liv. Det var utrolig stort der, s vi satte oss ned og tok noen drinker og ryket vannpipe fr vi dro hjem. En utrolig fin kveld!

Her blir det Iphone kvalitet, nr speilrefleksen plutselig ble tom for strm.

• Skrevet: 08.08.2014
  • Kl: 18:18

BEACH

• Kl: 17:47

Hellu & god kveld!

Enda en dag p stranden er over, og jeg begynner bli fornyd med fargen p kroppen. Magen min er den som alltid blir mest brun, men armene mine sliter litt mer. Jeg klarte til og med sovne skikkelig, vknet brtt nr Ketil kom med drikke til oss. Hei drmmeland! Synes det er igrunn godt komme seg inn p hotellrommet etter seks timer p stranden, vi har aircondition og det er virkelig herlig. N skal jeg ta p meg min svarte kjole og ordne meg litt fr vi skal ta taxi til Oba. nsker dere alle en fin kveld! :-)

Hva gjr du i kveld?

• Kl: 17:47

HER BOR VI - SNIKTITT

• Kl: 09:24

Riviera Apart Hotell.

Sminkebord, wiho

Utsikt.

Veldig fornyd med bde leiligheten og servicen p hotellet, men synes det igrunn er morsomt hvordan de har innredet stuen. Haha!

• Kl: 09:24

NY STRHATT

• Skrevet: 06.08.2014
  • Kl: 17:06

Heeei fininger!

Min bedre halvdel og jeg nyter virkelig dagene p stranden. Det er noks varmt for si det snn. 45 grader i solen og 37 i skyggen, noe som betyr at du m avkjle deg en del ganger. Det er nesten bare godt de gangene vi spiser lunsj p en av restaurantene p stranden hvor det er skygge. Det er nesten varmt nok :-) I gr var blgene s utrolig store, over 1, 5 m. Og jeg ble faktisk dratt med ned en av gangene. Da fikk jeg store yne i tillegg til at frken Andersen var toppls. Haha! Det var litt av en opplevelse, men blgene er sterke. I gr kveld spiste vi god mat p kvelden, og jeg ble dessverre litt p druen. Tyrkerne er innmari gode p lage drinker. Heldig som har livvakt, s det var jo ingen problem.nsker dere alle en fin kveld videre!

Kjpte meg forresten strhatt frste kvelden. Jeg letet etter en slik hatt i Kroatia, men fant ingen jeg likte. Jeg er kresen! Jeg er iallfall veldig fornyd med denne :-)

Hvordan har din dag vrt?

• Skrevet: 06.08.2014
  • Kl: 17:06

FRSTE DAGEN - TYRKIA

• Skrevet: 05.08.2014
  • Kl: 09:07
  • Kategori: Ferie

Frste dagen i flotteAlanya er over. Og vi valgte utnytte dennedagen til utforske litt, det resulterte i at vi gikk til Oba fra Kleopatra Beach. Det er igrunn ganske langt s vi brukt omtrent hele dagen, men vi hadde to litt langestopp underveis. Nr vi endelig var fremme i Oba ble det plutselig mrkt, og planen om legge seg litt tidligere skle fort ut. Vi tittet litt rundt og fikk shoppet litt smtteri fr vi spiste p en av restaurantene Ketil hadde vrt p tidligere. God mat, og finfin dag.

Her bor vi.

• Skrevet: 05.08.2014
  • Kl: 09:07

VKEN I 43 TIMER

• Skrevet: 04.08.2014
  • Kl: 12:33
  • Kategori: Ferie

Heihei fra varmen i Tyrkia.

Jeg og Ketil hadde iallfall rhundres lengste tur i gr, jeg er nesten litt mlls. Vi fant ut at vi hadde vrt vken i 43 timer i strekk, og det har vrt tungt. Likevel s har trttheten gtt opp og ned hele tiden. Jeg skal innrmme at det var virkelig herlig endelig komme frem. K og jeg mtte vente altfor mange timer p Gardermoen, noe som virkelig er kjedelig nr det er tidlig p morningen. Vil ikke engang si alt, kan vel bare si at vi gikk p en smell. Nr alt endelig var ordnet og seg og vi kunne sette oss p flyet til Istanbul der vi skulle mellomlande rakk vi ikkenestefly til Antalya. Vi lp fram og tilbake, men det var for sent. Ting gr ikke fort p den flyplassen, men fikk til slutt tak i en som hjalp oss slik at vi kunne komme med neste fly som gikk 45 minutter senere. Vi kjrte med Turkish Airlanes etter en anbefaling, og de fortjener absolutt litt skrytt. Utrolig bra service i tillegg til at vi kunne se film og at vi fikk mat og drikke underveis. S timene p fly fram til Istanbul gikk veldig fort.

Jeg m skryte litt av min bedre halvdel som ordnet alt og var kjempeflink kvelden fr vi skulle reise. Jeg reiste en tur til mami for beske Mille og Emma og videre i bursdag til min far, mens han dro hjem vasket klr og ordnet litt for oss. Snakk om en herlig gutt jeg har! Vi bor forresten ganske midt i Alanya, i en veldig fin leilighet med ballkong. Med en gang vi kom hit i gr gikk vi tok oss en matbit fr vi vandret en liten tur. Det var magisk nr hode endelig slo puta.

• Skrevet: 04.08.2014

• Skrevet: 01.08.2014
  • Kl: 17:48
  • Kategori: Ferie

Siste dagen i nydelig Split. Og den har vi virkelig utnyttet p stranden i strlende sol. I kveld skal vi spise middag p samme restaurant som vi gjorde i gr, der var virkelig servicen og maten p topp. Denne uken har gtt s altfor fort. N skal vi kose oss litt ute p verandaen hele gjengen, fr vi tusler ned mot restauranten. Her er noen bilder fra i gr og i dag;

Verdens beste samboer.

• Skrevet: 01.08.2014
  • Kl: 17:48

HER BOR VI - KROATIA

• Skrevet: 30.07.2014
  • Kl: 10:40
  • Kategori: Ferie

Her er en sniktitt p rommet vrt i Kroatia. Er virkelig s fornyd!

• Skrevet: 30.07.2014
  • Kl: 10:40

Bverdalen

• Skrevet: 01.07.2014
  • Kl: 14:20
  • Kategori: Ferie

Hei! N som Julie er p Middelhavscruise, s har hun drlig nett p bten, s tenkte jeg da at jeg kunne blogge litt her fra Bverdalen:) Jeg dro til Lom p fredag, med mine besteforeldre, det er alltid koselig og dra med dem p hytten. P lrdag dro vi til Lom for handle litt mat og treffe noen slektninger. S var jeg p sport 1, der har de klatrevegg. Jeg har veldig hydeskrekk, men det gikk bra. S var vi ogs p en Italiensk restaurant, og spiste. I gr skulle vi egentlig p Galdhpiggen Klatrepark, men det bare regnet, s droppet vi det.

I dag skulle vi ogs til Galdhpiggen Klatrepark men siden det regnet i gr, s er det garantert bare glatt der. Jeg har vrt der en del ganger fr, og det er veldig gy og vre der, men du blir veldig sliten i armene dagen etterp, det blir iallefall jeg! Vi dro heller en tur til Lom, og handlet. I dag s kom Ketil til Bverdalen, for beske oss, jeg hadde ingen anelse at han skulle komme i dag, men det er jo alltid koselig.

Ses:)

Det sndde p Valdresflya.

Haha, bestefar tok p seg solbrillene mine, han kledde dem faktisk!